Home  Adverteerders  Waarom adverteerder worden?

Waarom adverteerder worden?

Profiteer, en werk aan een betere naamsbekendheid in Bosch en Duin, Huis ter Heide en Den Dolder. Geniet van meer interesse ín en bezoeken áán uw bedrijf, restaurant, makelaardij, praktijk, en meer.

Bosch en Duin Magazine
Het is een van de oudste en bekendste vorm van adverteren: print. Na decennia is deze vorm van adverteren nog steeds succesvol. Hoewel online tegenwoordig furore maakt, zijn er genoeg redenen om juist te kiezen voor een printadvertentie of voor een mediamix.

Die succesfactor ligt in de unieke eigenschappen van geprinte media. Toegepast op Bosch & Duin Magazine betekent dat voor uw advertentie het volgende:Magazine pagina met advertentie

• Bosch & Duin magazine is een lokaal 4-maandelijks blad dat huis aan huis wordt verspreid in Bosch en Duin, Huis ter Heide en Den Dolder.
  • De waardering vóór en verbondenheid mét Bosch & Duin Magazine is hoog door de keuze voor lokale onderwerpen.
  • De full colour opmaak is mooi en stijlvol en de grootte en opmaak van de advertenties (een halve of hele pagina) passen fraai in de lay-out van het blad.
  • Het lezerspercentage en de lezerswaardering zijn daarom hoog, tegen de 100%.
  • Het lezerspubliek is duidelijk en daarom kunt u advertenties gemakkelijk op deze doelgroep richten.
  • Advertenties zijn een vertrouwd en betrouwbaar onderdeel van Bosch & Duin Magazine en hebben een hoge attentiewaarde.

En niet onbelangrijk: u vergroot uw naamsbekendheid in onze kapitaalkrachtige regio.

Website: www.verenigingboschenduin.nl
Nog meer effect op uw naamsbekendheid heeft een digitale ondersteuning in de lichtkrant op onze website, www.verenigingboschenduin.nl. Een relatief goedkope manier om het bereik ván en contactmomenten mét uw doelgroep uit te breiden.
Natuurlijk kunt u er ook voor kiezen alleen op de website te adverteren.