Home  Sociëteit  Agenda  Sinterklaasviering 2024

Meld u aan voor dit evenement

23 nov zaterdag • 2024

Sinterklaasviering 2024

Zaterdagmiddag 23 november: Sinterklaas komt op bezoek!

Met veel plezier nodigen wij gezinnen met jonge (klein)kinderen van harte uit om de Sinterklaas en zijn twee Pieten in Bosch en Duin te verwelkomen!

Voor wie: kinderen die geloven in Sinterklaas (indicatie 2 t/m 7 jaar)

• Wanneer: zaterdag 23 november om 15:00 uur; inloop vanaf 14:45 uur

• Waar: Tennisvereniging Bosch en Duin, Dennenweg 6

Duur viering: +/- 45 minuten. Ouders leveren zelf het cadeau aan t.w.v. 12,50 euro per kind. Meer informatie hierover volgt na aanmelding.

De viering is bedoeld voor de 'gelovige' kindjes die Sinterklaas graag willen ontmoeten. We willen benadrukken dat deze kinderen dus echt nog in Sinterklaas geloven.

Aangezien dit per kind/gezin verschilt, is dit naar eigen inschatting van de ouders en niet aan ons om hier een maximum leeftijd aan te verbinden. Uiteraard zijn oudere broertjes/zusjes, ouders en opa's en oma's van harte welkom om gezellig te blijven tijdens de viering.

Aanmelden kan via het aanmeldvak hierboven tot en met zaterdag 16 november. Graag hierbij alleen het aantal kinderen doorgeven dat meedoet aan de viering. Na jullie aanmelding ontvang je meer informatie over hoe, wat en wanneer de cadeautjes & aanvullende info ingeleverd kunnen worden :-)

Heb je vragen, stuur die dan naar Victoria via Whatsapp: 06-11150055.

Sinterklaas

Komen jullie ook? Schrijf je kind(eren) dan uiterlijk zaterdag 16 november in via het aanmeldvak hierboven. Je komt op onze website om vervolgens in te loggen en aan te melden voor 'Sinterklaasviering 2024'.

LET OP: Je kunt alleen inloggen, als je je lidmaatschap op de website hebt geactiveerd. Heb je dat nog niet gedaan of lukt het inloggen niet, neem dan contact met ons op via e-mail: secretaris verenigingboschenduin